Povijest
Tvornica željezničkih vozila Gredelj utemeljena je 1894. godine kao glavna radionica Mađarskih državnih željeznica za popravak i glavni pregled parnih lokomotiva.
Iskustvo stečeno dugogodišnjim održavanjem željezničkih vozila bilo je polazište za početak gradnje novih vozila.

Slijedom toga, 1954. godine sagrađen je novi poštanski vagon i započela proizvodnja motornih vlakova za uskotračnu prugu čija je konstrukcija bila od aluminija.

1963. sagrađen je, prvi u svijetu, aluminijski vlak za pruge normalne širine.

Preseljenjem pogona lokomotiva na novu lokaciju 1967. godine, započeta je prva faza preseljenja Gredelja iz središta grada te otada Gredelj radi na dvije lokacije, sve do 2010.

Preseljenjem pogona lokomotiva na novu lokaciju 1967. godine, započeta je prva faza preseljenja Gredelja iz središta grada te otada Gredelj radi na dvije lokacije, sve do 2010. godine kada se cjelokupna proizvodnja Gredelja sjedinjuje na jednom mjestu.
Preseljenjem na novu lokaciju 2010. godine, Gredelj je dobio jednu od najmodernijih tvornica u ovom dijelu Europe.

Tvornica željezničkih vozila Gredelj utemeljena je 1894. godine kao glavna radionica Mađarskih državnih željeznica za popravak i glavni pregled parnih lokomotiva.
Iskustvo stečeno dugogodišnjim održavanjem željezničkih vozila bilo je polazište za početak gradnje novih vozila.

Preseljenjem na novu lokaciju 2010. godine, Gredelj je dobio jednu od najmodernijih tvornica u ovom dijelu Europe.

1963. sagrađen je, prvi u svijetu, aluminijski vlak za pruge normalne širine.

Preseljenjem pogona lokomotiva na novu lokaciju 1967. godine, započeta je prva faza preseljenja Gredelja iz središta grada te otada Gredelj radi na dvije lokacije, sve do 2010.

Preseljenjem pogona lokomotiva na novu lokaciju 1967. godine, započeta je prva faza preseljenja Gredelja iz središta grada te otada Gredelj radi na dvije lokacije, sve do 2010.
