Dizel-hidraulična lokomotiva serije DB V220

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Dizel-hidraulička lokomotiva njemačke proizvodnje, oznake V220, proizvedena je pedesetih godina prošloga stoljeća u tvornici Lokomotivfabrik Krauss-Maffei AG. Njemačke željeznice povukle su navedene lokomotive iz prometa zbog starosti.
Katalog

Dodatne informacije

Deset lokomotiva prodale su regionalnim željeznicama Ferrovie Emilia Romagna (FER) iz Ferrare, Italija. TŽV Gredelj je modernizirao i remotorizirao devet od deset navedenih lokomotiva.

Sučelje između strojnog osoblja i lokomotive (MMI) značajno je pojednostavljeno, dok istovremeno strojno i servisno osoblje može putem PC panela jednostavno pristupiti svim statističkim i dijagnostičkim alatima u sustavu u realnom vremenu. Komunikacija GLC800 prema strojnom osoblju je u obliku tekstualnih poruka ili znakovima prema UIC640. Sustav upravljanja je izveden na naponskoj razini 24VDC i napaja se iz lokomotivskih NiCd baterija.

U sklopu revizije i modernizacije na lokomotivi su izvedeni i sljedeći radovi: – pjeskarenje i antikorozivna zaštita – rekonstrukcija rashladnog sustava dizelskih motora na dvokružni – izrada i ugradnja novih komponenti ispušnog sustava, usisa zraka i dovoda goriva prilagođenih novim dizelskim motorima – revizija hidrauličkog prijenosnika Voith LT306r – revizija sustava hidrostatičkog pogona ventilatora za hlađenje dizelskog motora s ugradnjom novih hidrostatičkih pumpi direktno pogonjenih s dizelskog motora – ugradnja novog Webasto uređaja – revizija kompresora – ugradnja nove kočne opreme – ugradnja klima-uređaja

– premještanje upravljačkih stolova i svih potrebnih uređaja za upravljanje lokomotivom na lijevu stranu upravljačnice – izrada zvučne izolacije tako da buka u upravljačnici ne prelazi 80dB – pregradnja i izrada nove električne instalacije na =24V – revizija vlačne spreme i – revizija odbojnika s ugradnjom elastomera

hrCroatian