Dizel-hidraulična lokomotiva serije DB V220

Dodatne informacije
Deset lokomotiva prodale su regionalnim željeznicama Ferrovie Emilia Romagna (FER) iz Ferrare, Italija. TŽV Gredelj je modernizirao i remotorizirao devet od deset navedenih lokomotiva.
Sučelje između strojnog osoblja i lokomotive (MMI) značajno je pojednostavljeno, dok istovremeno strojno i servisno osoblje može putem PC panela jednostavno pristupiti svim statističkim i dijagnostičkim alatima u sustavu u realnom vremenu. Komunikacija GLC800 prema strojnom osoblju je u obliku tekstualnih poruka ili znakovima prema UIC640. Sustav upravljanja je izveden na naponskoj razini 24VDC i napaja se iz lokomotivskih NiCd baterija.
U sklopu revizije i modernizacije na lokomotivi su izvedeni i sljedeći radovi: – pjeskarenje i antikorozivna zaštita – rekonstrukcija rashladnog sustava dizelskih motora na dvokružni – izrada i ugradnja novih komponenti ispušnog sustava, usisa zraka i dovoda goriva prilagođenih novim dizelskim motorima – revizija hidrauličkog prijenosnika Voith LT306r – revizija sustava hidrostatičkog pogona ventilatora za hlađenje dizelskog motora s ugradnjom novih hidrostatičkih pumpi direktno pogonjenih s dizelskog motora – ugradnja novog Webasto uređaja – revizija kompresora – ugradnja nove kočne opreme – ugradnja klima-uređaja
– premještanje upravljačkih stolova i svih potrebnih uređaja za upravljanje lokomotivom na lijevu stranu upravljačnice – izrada zvučne izolacije tako da buka u upravljačnici ne prelazi 80dB – pregradnja i izrada nove električne instalacije na =24V – revizija vlačne spreme i – revizija odbojnika s ugradnjom elastomera