Na vagon su s obje bočne strane, ispod glavnog uzdužnog nosača ugrađene tzv. “suknjice”, koje se sastoje od čvrsto ugrađenih limova i poklopaca, a imaju namjenu vagonu dati suvremeniji…
Putnički vagon oznake ABee proizveden je rekonstrukcijom i modernizacijom vagona tipa Y, građenih 1984. godine. Glavne značajke rekonstrukcije vagona odnose se na opremu i uređaje za poboljšanje…
Putnički vagon oznake Bee sagrađen je rekonstrukcijom i modernizacijom vagona B i AB proizvedenih 1980. i 1985. godine.
Glavna rekonstrukcija odnosi se na dogradnju uređaja za poboljšanje…
Putnički vagon oznake Bcee proizveden je rekonstrukcijom i modernizacijom vagona tipa Y, građenih 1984. godine. Glavne značajke rekonstrukcije i modernizacije vagona odnose se na opremu…
Vagon za spavanje oznake WL izgrađen je rekonstrukcijom i modernizacijom vagona tipa Y iz 1980. godine. Na prvih pet vagona ugrađuje se okretno postolje MD 52, a na preostalih pet okretno postolje…
Vagon restoran oznake WR izgrađen je rekonstrukcijom vagona tipa Y, 90-tih godina prošlog stoljeća.
U sklopu modernizacije putničkih vagona za potrebe HŽ-a pristupa se…
Pet Push-pull vagona proizvedenih u TŽV Gredelju nastali su modernizacijom i rekonstrukcijom B vagona proizvedenih između 1964. i 1966. godine. Namijenjeni su za prigradski promet talijanskih…
Vagon je namijenjen za prijevoz putničkih automobila u putničkim vlakovima za brzine do 160 km/h. Vagon je izrađen sukladno propisima UIC 567-4 te ostalim UIC propisima za određene sklopove.
Vlak za balastiranje namijenjen je za nanašanje ispitnih opterećenja na dionicu željezničke pruge koja se ispituje. Sposoban je opteretiti prugu s 230 kN po osovini s međusobnim razmakom…