Push-Pull vagon

Pet Push-pull vagona proizvedenih u TŽV Gredelju nastali su modernizacijom i rekonstrukcijom B vagona proizvedenih između 1964. i 1966. godine. Namijenjeni su za prigradski promet talijanskih željeznica FSE (Ferrovie del Sud – Est) i mogu biti uključeni u promet za brzine do 120 km/h. Vagoni će voziti u kompozicijama koje će biti sastavljene od novih dizelskih lokomotiva proizvedenih u DPA-u (Italija), četiri vagona serije Bn (Bteem) koji su rekonstruirani i modernizirani u Gredelju te jednog Push-pull vagona.
Najveći zahvat u rekonstrukciji Push-pull vagona bio je izveden na čelu vagona.
Umjesto odrezanog čela napravljena je nova upravljačnica u koju su ugrađena nova čelna stakla s električnim grijačima, bočna stakla s boljim brtvljenjem i kvalitetnijim mehanizmom za podizanje i zaključavanje te nova ulazna vrata izrađena u Gredelju.
U upravljačnicu je ugrađena oprema prema zahtjevu kupca. Iz Push-pull vagona upravlja se kompletnim funkcijama lokomotive pa se na taj način može voziti po prugama u oba smjera bez potrebe za prebacivanjem lokomotive s jednog kraja na drugi kraj na krajnjim odredištima. Središnje mjesto na upravljačkome stolu vagona zauzima monitor na kojemu strojovođa očitava sve potrebne podatke o stanju na lokomotivi.
U ovome vagonu uređen je prostor za vlakopratno osoblje, prostor za invalide te prostor za bicikle. Na obje strane ulazišta ugrađene su platforme (liftovi) za podizanje/spuštanje invalidnih osoba u kolicima. Izgled i kvaliteta interijera bitno su poboljšani (nove prtljažne police, zavjese, podne i stropne obloge, izolacija) pa je udobnost putnika puno bolja. Ugrađena su ergonomska sjedala, umjesto parnog grijanja ugrađeni su električni grijači, putnički prostor i upravljačnica hlade se preko novih klimatizacijiskih uređaja, a poboljšana je i rasvjeta u vagonu ugradnjom novih lampi s fluorescentnim cijevima.
Umjesto ručnog upravljanja ulaznim vratima, ugrađeno je automatsko upravljanje, postavljeni su elektromotori za otvaranje i zatvaranje vrata te motori za blokadu vrata. U podvozje vagona ugrađena su dva modula klimatizacijskih uređaja i dva nova sanduka s novim akumulatorskim baterijama.U podvozje vagona ugrađen je i novi statički pretvarač ulaznog napona 3 kVdc koji na svom izlazu daje 3×400 Vac (50 Hz) za napajanje trošila, na vagonu te 24 Vdc za punjenje baterija.
U svim vagonima postavljena je potpuno nova električna instalacija. Svi vagoni su opremljeni instalacijom daljinske komande za prijenos signala upravljanja iz upravljačnice Push-pull vagona s lokomotive i za centralno upravljanje vratima.