TZV Gredelj

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Push-Pull vagon

Pet Push-pull vagona proizvedenih u TŽV Gredelju nastali su modernizacijom i rekonstrukcijom B vagona proizvedenih između 1964. i 1966. godine. Namijenjeni su za prigradski promet talijanskih željeznica FSE (Ferrovie del Sud – Est) i mogu biti uključeni u promet za brzine do 120 km/h. Vagoni će voziti u kompozicijama koje će biti sastavljene od novih dizelskih lokomotiva proizvedenih u DPA-u (Italija), četiri vagona serije Bn (Bteem) koji su rekonstruirani i modernizirani u Gredelju te jednog Push-pull vagona.
Najveći zahvat u rekonstrukciji Push-pull vagona bio je izveden na čelu vagona.
Umjesto odrezanog čela napravljena je nova upravljačnica u koju su ugrađena nova čelna stakla s električnim grijačima, bočna stakla s boljim brtvljenjem i kvalitetnijim mehanizmom za podizanje i zaključavanje te nova ulazna vrata izrađena u Gredelju.
U upravljačnicu je ugrađena oprema prema zahtjevu kupca. Iz Push-pull vagona upravlja se kompletnim funkcijama lokomotive pa se na taj način može voziti po prugama u oba smjera bez potrebe za prebacivanjem lokomotive s jednog kraja na drugi kraj na krajnjim odredištima. Središnje mjesto na upravljačkome stolu vagona zauzima monitor na kojemu strojovođa očitava sve potrebne podatke o stanju na lokomotivi.
U ovome vagonu uređen je prostor za vlakopratno osoblje, prostor za invalide te prostor za bicikle. Na obje strane ulazišta ugrađene su platforme (liftovi) za podizanje/spuštanje invalidnih osoba u kolicima. Izgled i kvaliteta interijera bitno su poboljšani (nove prtljažne police, zavjese, podne i stropne obloge, izolacija) pa je udobnost putnika puno bolja. Ugrađena su ergonomska sjedala, umjesto parnog grijanja ugrađeni su električni grijači, putnički prostor i upravljačnica hlade se preko novih klimatizacijiskih uređaja, a poboljšana je i rasvjeta u vagonu ugradnjom novih lampi s fluorescentnim cijevima.
Umjesto ručnog upravljanja ulaznim vratima, ugrađeno je automatsko upravljanje, postavljeni su elektromotori za otvaranje i zatvaranje vrata te motori za blokadu vrata. U podvozje vagona ugrađena su dva modula klimatizacijskih uređaja i dva nova sanduka s novim akumulatorskim baterijama.U podvozje vagona ugrađen je i novi statički pretvarač ulaznog napona 3 kVdc koji na svom izlazu daje 3×400 Vac (50 Hz) za napajanje trošila, na vagonu te 24 Vdc za punjenje baterija.
U svim vagonima postavljena je potpuno nova električna instalacija. Svi vagoni su opremljeni instalacijom daljinske komande za prijenos signala upravljanja iz upravljačnice Push-pull vagona s lokomotive i za centralno upravljanje vratima.