TZV Gredelj

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Putnički vagon 1.
razreda At

Na vagon su s obje bočne strane, ispod glavnog uzdužnog nosača ugrađene tzv. “suknjice”, koje se sastoje od čvrsto ugrađenih limova i poklopaca, a imaju namjenu vagonu dati suvremeniji, aerodinamičniji vanjski izgled i ujedno zaštititi opremu ispod poda vagona. Vagon zadovoljava važeće propise UIC, RIC, IEC i propis o sigurnosti na radu RH.

Radi veće udobnosti putnika vagon je klimatiziran, posjeduje utičnice za napajanje prijenosnih računala i mobilnih telefona, vrata s automatskim
upravljanjima, vakuum WC-e, ergonomska sjedala na izvlačenje i preklopne stoliće za mogućnost rada na prijenosnom računalu. Ulazišta su od putničkog prostora odijeljena posmičnim staklenim vratima. Vagon posjeduje četvora bočna izbačeno posmična vrata i dvoja dvostruko klizna čeona vrata. Uz jedan ulaz nalazi se WC, elektrorazvodni ormar (s upravljačkim jedinicama uređaja vagona i centralnim dijagnostičkim sustavom sa zaslonom) i mehanizam ručne kočnice, a uz drugi prostor za krupnu prtljagu i ormar za pričuvne dijelove.
Napajanje potrošača na vagonu električnom energijom i punjenje akumulatorskih baterija vrši se statičkim pretvaračem snage 50 kW. Novi vagon izrađen je u tri osnovna dijela, dva ulaza s hodnikom i sanitarijama i glavni dio putnički prostor koji je otvorenog salonskog tipa. Na novom vagonskom sanduku izrađeno je 18 otvora za prozore (četiri otklopna i četrnaest
fiksnih prozora s roletama izrađenih od zatamnjenog stakla). Glavna rekonstrukcija sastoji se u pretvorbi putničkog prostora s deset odjeljaka sa šest sjedala u jedan veliki putnički prostor s 54 sjedala. Putnički vagon At proizveden je rekonstrukcijom A, B i AB vagona izrađenih 1976./77. godine tipa Y UIC 567 1 (duljine 24.5m) sposobnog za vožnju brzine do 160km/h, zadržava se postojeće okretno postolje Wegman 26 uz VP i modernizaciju. Vagon je opremljen elektrozračnom kočnicom za opasnost s odgodom djelovanja.