Dizel-električna lokomotiva serije JT38CW-DC

Lokomotiva JT38CW-DC je nova lokomotiva nastala u projektu modernizacije lokomotive GM EMD G16 gdje je od izvorne lokomotive sačuvan sustav kočnice Westinghouse L26 (prema zahtjevu naručitelja) i postolja s vučnim motorima.

Svi ostali dijelovi lokomotive su novi, uključujući novi temeljni okvir prema normi EN12663, nove upravljačnice u skladu s UIC i EN normama (UIC 651, EN50355, UIC 895, UIC 521…), novi dizelski motor 8-710G3B-T2, novi glavni
alternator AR10A7 i pomoćni alternator CA6B. Lokomotiva se uklapa u UIC 505-1 gabarit.

Ukupno ima šest vučnih motora koji svaki pogoni po jednu osovinu, a prema potrebi se svaki pojedinačni vučni motor može isključiti.
Kompletna unutarnja rasvjeta lokomotive je izvedena u LED tehnologiji, a vanjska rasvjeta je u skladu s TSI i UIC preporukama.

Upravljačnice lokomotive su međusobno identične s centralno smještenim upravljačkim mjestom na kojem je oprema raspoređena u skladu s UIC 651. Čelno staklo (prema UIC 651) ima ugrađene električne grijače stakla, električno pranje i brisanje stakla te odmagljivanje toplim zrakom. Lokomotiva je opremljena digitalnim snimačem podataka i predviđena za moguću buduću integraciju različitih sigurnosnih sustava (INDUSI, ETCS…).
Središnji upravljački element je EM2000 computer koji uz funkcije kontrole i upravljanja parametrima vuče, provodi i AESS (automatsko pokretanje i zaustavljanje dizelskog motora). Primjena AESS značajno umanjuje broj radnih sati dizelskog motora zaustavljajući motor pri produljenom radu u praznom hodu, te time direktno utječe na smanjenje troškova goriva, maziva i održavanja.

Primarna namjena lokomotive je teretna vuča, samostalno ili u sustavu višestrukog upravljanja (MU-do 5 lokomotiva iz jedne upravljačnice).
Sve ove karakteristike čine lokomotivu serije JT35CW-DC pouzdanom i robusnom lokomotivom koja omogućava visok stupanj komfora i sigurnosti strojnom osoblju, a ujedno i smanjenu emisiju štetnih plinova te smanjenu potrošnju goriva i maziva. Osovinski pritisak od 18t omogućava upotrebu lokomotive i na sporednim prugama koje ne dopuštaju veće osovinske pritiske.