TZV Gredelj

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Dizel-hidraulična lokomotiva
serije 2 132 300

PRIJE REKONSTRUKCIJE

Dizel-hidraulična troosovinska lokomotiva za manevarsku službu s ugrađenim dvotaktnim dizelskim motorom tipa JW 600. Hidraulični prijenosnik s mehaničkim međuprijenosnikom. Primarni pogon izveden je s elastičnom spojkom i primarnim kardanom.

Pogon rashladnog ventilatora ostvaruje se putem kardanskog vratila, a broj okretaja ovisan je izravno o broju
okretaja dizelskog motora. Upravljanje lokomotivom ostvaruje se putem zračne opreme, a prebacivanje smjera vožnje obavezno je samo kod zaustavljene lokomotive. Električna instalacija lokomotive je 72 V.
POSLIJE REKONSTRUKCIJE

Dizel-hidraulična troosovinska lokomotiva za manevarsku službu s ugrađenim četverotaktnim dizelskim motorom. Primarni pogon izveden je visokoelastičnom vezom spojka-kardansko vratilo. Pogon ventilatora ostvaren je hidrostatskim putem, te se ventilator vrti brojem okretaja koji je ovisan o temperaturi rashladnog sredstva, neovisno o broju okretaja dizelskog motora. Hidraulični prijenosnik, međuprijenosnik i osovinski prijenosnici ostali su nepromijenjeni.
Dnevni spremnik goriva s pumpama za napajanje izmješten je s lokomotive, a napajanje gorivom izvedeno je iz spremnika (cca 30l) u koji se slijeva gorivo iz glavnog spremnika lokomotive. Upravljanje lokomotivom izvedeno je putem dva kontrolora preko kojih se vrši upravljanje kombinacijom elektropneumatskih elemenata. Upravljačnica lokomotive je modernizirana te toplinski i zvučno izolirana s ugrađenim novim upravljačkim stolovima, elektroormarom i ormarom za pomoćne uređaje, ergonomskim stolicama, klima-uređajem i snimačem podataka. Električna instalacija lokomotive promijenjena je na 24 V.