Dizel-hidraulična troosovinska lokomotiva za manevarsku službu s ugrađenim dvotaktnim dizelskim motorom tipa JW 600. Hidraulični prijenosnik s mehaničkim međuprijenosnikom. Primarni pogon izveden je s elastičnom spojkom i primarnim kardanom.
Pogon rashladnog ventilatora ostvaruje se putem kardanskog vratila, a broj okretaja ovisan je izravno o broju
okretaja dizelskog motora. Upravljanje lokomotivom ostvaruje se putem zračne opreme, a prebacivanje smjera vožnje obavezno je samo kod zaustavljene lokomotive. Električna instalacija lokomotive je 72 V.
POSLIJE REKONSTRUKCIJE
Dizel-hidraulična troosovinska lokomotiva za manevarsku službu s ugrađenim četverotaktnim dizelskim motorom. Primarni pogon izveden je visokoelastičnom vezom spojka-kardansko vratilo. Pogon ventilatora ostvaren je hidrostatskim putem, te se ventilator vrti brojem okretaja koji je ovisan o temperaturi rashladnog sredstva, neovisno o broju okretaja dizelskog motora. Hidraulični prijenosnik, međuprijenosnik i osovinski prijenosnici ostali su nepromijenjeni.
Dnevni spremnik goriva s pumpama za napajanje izmješten je s lokomotive, a napajanje gorivom izvedeno je iz spremnika (cca 30l) u koji se slijeva gorivo iz glavnog spremnika lokomotive. Upravljanje lokomotivom izvedeno je putem dva kontrolora preko kojih se vrši upravljanje kombinacijom elektropneumatskih elemenata. Upravljačnica lokomotive je modernizirana te toplinski i zvučno izolirana s ugrađenim novim upravljačkim stolovima, elektroormarom i ormarom za pomoćne uređaje, ergonomskim stolicama, klima-uređajem i snimačem podataka. Električna instalacija lokomotive promijenjena je na 24 V.