Niskopodni dizel-motorni vlak za regionalni promet
Upravljanje dizelskim motorom obavlja se računalno po algoritmu proizvođača dizel motora sukladno zahtjevima koji dolaze iz središnjeg računala na temelju zahtjeva strojovođe, aktualnih uvjeta vožnje i već ostvarenih parametara vožnje vlaka te trenutnog stanja samog dizelskog agregata. Pogon DMV-a je koncipiran tako da se sastoji iz tri nezavisne pogonske jedinice. U slučaju kvara jednog od pogonskih agregata on se može isključiti, a DMV može nastaviti vožnju sa smanjenom snagom. Vučom i kočenjem DMV-a upravlja se na jednostavan način tako da se zahtjevi postavljaju preko iste upravljačke ručice. Ovisno o uvjetima na pruzi i zadanim parametrima kočenja, ono se ostvaruje preko elektrodinamičke, pneumatske ili magnetne kočnice, odnosno kombinacijom tih kočnica. Moguće je povezati do tri DMV-a u jednu cjelinu preko automatskih kvačila koja omogućavaju potpuno kontrolu DMV-ova s jednog upravljačkog mjesta. Obje upravljačnice DMV-a su opremljene sa svake strane s vanjskim bočnim kamerama za praćenje kretanja putnika i stanja DMV-a izvana. U svim vagonima ugrađene su kamere za unutarnji nadzor.