Niskopodni dizel-motorni vlak za regionalni promet

Prototip dizel električnog motornog vlaka (u daljnjem tekstu DMV) je trodijelna garnitura sastavljena od dva krajnja motorna vagona s upravljačnicom i jednog srednjeg motornog vagona bez upravljačnice. Svaki od vagona oslonjen je na dva okretna postelja, od kojih je jedno pogonsko, a jedno slobodno. Sva pogonska oprema smještena je na krov vagona. Na krovove vagona ugrađene su dizel generatorske grupe s pripadajućim pretvaračima koji napajaju i upravljaju radom pogonskih elektromotora koji se nalaze u okretnom postolju.
Vlak je opremljen s osam dvostrukih vrata širine 1300 mm te sjedištima primjerenog komfora. U zoni vrata vagona s upravljačnicom ugrađeni su toaletni prostori, od kojih je jedan opremljen za prihvat osoba s posebnim potrebama smještenim u kolicima.
Putnički prostori sva tri motorna vagona su međusobno spojeni mjehovima te čine jedinstveni prostor bez pregradnih stijena. Smještaj opreme vlaka omogućava izvedbu poda približno u istim nivoima, tako da je pod u području iznad okretnih postolja na visini od 875 mm, a prelazi na visinu poda od 600 mm između okretnih postolja izvedeni su blago zakošenim rampama (nagib 1:8). Putnički prostor je opremljen rukohvatima za potrebe putnika u stojećem položaju. Sjedala su izvedena kao dvosjedi, osim u dijelu prostora namijenjenog smještaju osoba s posebnim potrebama smještenim u kolicima, te roditeljima s djecom u kolicima, gdje su ugrađeni jednosjedi i preklopna sjedala. Dio putničkog prostora u prostoru uz ulazište jednog vagona s upravljačnicom opremljen je nosačima za bicikle.

Upravljanje dizelskim motorom obavlja se računalno po algoritmu proizvođača dizel motora sukladno zahtjevima koji dolaze iz središnjeg računala na temelju zahtjeva strojovođe, aktualnih uvjeta vožnje i već ostvarenih parametara vožnje vlaka te trenutnog stanja samog dizelskog agregata. Pogon DMV-a je koncipiran tako da se sastoji iz tri nezavisne pogonske jedinice. U slučaju kvara jednog od pogonskih agregata on se može isključiti, a DMV može nastaviti vožnju sa smanjenom snagom. Vučom i kočenjem DMV-a upravlja se na jednostavan način tako da se zahtjevi postavljaju preko iste upravljačke ručice. Ovisno o uvjetima na pruzi i zadanim parametrima kočenja, ono se ostvaruje preko elektrodinamičke, pneumatske ili magnetne kočnice, odnosno kombinacijom tih kočnica. Moguće je povezati do tri DMV-a u jednu cjelinu preko automatskih kvačila koja omogućavaju potpuno kontrolu DMV-ova s jednog upravljačkog mjesta. Obje upravljačnice DMV-a su opremljene sa svake strane s vanjskim bočnim kamerama za praćenje kretanja putnika i stanja DMV-a izvana. U svim vagonima ugrađene su kamere za unutarnji nadzor.