TZV Gredelj

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Vagoni

Na vagon su s obje bočne strane, ispod glavnog uzdužnog nosača ugrađene tzv. “suknjice”, koje se sastoje od čvrsto ugrađenih limova i poklopaca, a imaju namjenu vagonu dati suvremeniji…
Putnički vagon oznake ABee proizveden je rekonstrukcijom i modernizacijom vagona tipa Y, građenih 1984. godine. Glavne značajke rekonstrukcije vagona odnose se na opremu i uređaje za poboljšanje…
Putnički vagon oznake Bee sagrađen je rekonstrukcijom i modernizacijom vagona B i AB proizvedenih 1980. i 1985. godine.
Glavna rekonstrukcija odnosi se na dogradnju uređaja za poboljšanje…
Putnički vagon oznake Bcee proizveden je rekonstrukcijom i modernizacijom vagona tipa Y, građenih 1984. godine. Glavne značajke rekonstrukcije i modernizacije vagona odnose se na opremu…

Vagon za spavanje oznake WL izgrađen je rekonstrukcijom i modernizacijom vagona tipa Y iz 1980. godine. Na prvih pet vagona ugrađuje se okretno postolje MD 52, a na preostalih pet okretno postolje…

Vagon restoran oznake WR izgrađen je rekonstrukcijom vagona tipa Y, 90-tih godina prošlog stoljeća.
U sklopu modernizacije putničkih vagona za potrebe HŽ-a pristupa se…
Pet Push-pull vagona proizvedenih u TŽV Gredelju nastali su modernizacijom i rekonstrukcijom B vagona proizvedenih između 1964. i 1966. godine. Namijenjeni su za prigradski promet talijanskih…
Vagon je namijenjen za prijevoz putničkih automobila u putničkim vlakovima za brzine do 160 km/h. Vagon je izrađen sukladno propisima UIC 567-4 te ostalim UIC propisima za određene sklopove.
Vagon je namijenjen prvenstveno za prijevoz kontejnera, limenih ploča, polegnutih tereta, snopova cijevi, drvene građe, šipki, industrijski teških tereta (različiti industrijski strojevi, metalne konstrukcije…
Vlak za balastiranje namijenjen je za nanašanje ispitnih opterećenja na dionicu željezničke pruge koja se ispituje. Sposoban je opteretiti prugu s 230 kN po osovini s međusobnim razmakom…