Dizel-hidraulična lokomotiva
serije DB V220

Dizel-hidraulička lokomotiva njemačke proizvodnje, oznake V220, proizvedena je pedesetih godina prošloga stoljeća u tvornici Lokomotivfabrik Krauss-Maffei AG. Njemačke željeznice povukle su navedene lokomotive iz prometa zbog starosti.

Deset lokomotiva prodale su regionalnim željeznicama Ferrovie Emilia Romagna (FER) iz Ferrare, Italija. TŽV Gredelj je modernizirao i remotorizirao devet od deset navedenih lokomotiva.
Sučelje između strojnog osoblja i lokomotive (MMI) značajno je pojednostavljeno, dok istovremeno strojno i servisno osoblje može putem PC panela jednostavno pristupiti svim statističkim i dijagnostičkim alatima u sustavu u realnom vremenu. Komunikacija GLC800 prema strojnom osoblju je u obliku tekstualnih poruka ili znakovima prema UIC640. Sustav upravljanja je izveden na naponskoj razini 24VDC i napaja se iz lokomotivskih NiCd baterija.
U sklopu revizije i modernizacije na lokomotivi su izvedeni i sljedeći radovi:
– pjeskarenje i antikorozivna zaštita
– rekonstrukcija rashladnog sustava dizelskih motora na dvokružni
– izrada i ugradnja novih komponenti ispušnog sustava, usisa zraka i dovoda goriva prilagođenih novim dizelskim motorima
– revizija hidrauličkog prijenosnika Voith LT306r
– revizija sustava hidrostatičkog pogona ventilatora za hlađenje dizelskog motora s ugradnjom novih hidrostatičkih pumpi direktno pogonjenih s dizelskog motora
– ugradnja novog Webasto uređaja
– revizija kompresora
– ugradnja nove kočne opreme
– ugradnja klima-uređaja
– premještanje upravljačkih stolova i svih potrebnih uređaja za upravljanje lokomotivom na lijevu stranu upravljačnice
– izrada zvučne izolacije tako da buka u upravljačnici ne prelazi 80dB
– pregradnja i izrada nove električne instalacije na =24V
– revizija vlačne spreme i
– revizija odbojnika s ugradnjom elastomera