TZV Gredelj

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Dizel-električna lokomotiva serije D.343.2016

Dizel-električna lokomotiva D.343.2016 Talijanskih državnih željeznica (FS) proizvedena je 1968. godine u tvrtki Breda Italia.

Nakon više od 30 godina uporabe lokomotivu je bilo potrebno rekonstruirati i modernizirati uz produljenje vijeka trajanja za sljedećih trideset godina.

Lokomotiva je preuređena u praktički novu lokomotivu koja je snažnija i jača od izvorne, mikroprocesorski je
upravljana, a konstrukcija i oprema novih upravljačnica usklađeni su sa zahtjevima UIC-a.

Cjelovita rekonstrukcija obuhvatila je sve sustave na lokomotivi:

– ugrađen je novi dizelski motor Caterpillar 3512 i alternator Traktionssysteme
– projektiran je i ugrađen dvokružni rashladni sustav dizelskog motora, sustav za napajanje gorivom i ispušni sustav
– upravljanje i nadzor nad lokomotivom ostvaruje se preko mikroprocesora Woodward
– projektiran je i ugrađen hidrostatički sustav za pogon svih pomoćnih uređaja: kompresora, ventilatora za hlađenje vučnih elektromotora, ventilatora za provjetravanje strojarnice i glavnog ventilatora za hlađenje dizelskog motora
– izrađeni su novi upravljački ormari visokog i niskog napona te upravljački stolovi s novom opremom
– ugrađena je nova visokonaponska i niskonaponska (24V DC) električna instalacija
– projektirane su i ugrađene nove upravljačnice u skladu s UIC-651 koje osiguravaju bolje radne uvjete strojnom osoblju
– u upravljačnice su ugrađeni klimatizacijski uređaji i grijalice, sigurnosna čelna stakla debljine 20mm i električni brisači 
– sve pregradne stijene između upravljačnica i središnjeg dijela lokomotive otporne su na požar, a ugrađen je i automatski sustav za gašenje požara
– sva prolazna vrata imaju ugrađene ‘antipanik’ brave koje omogućavaju hitno izmicanje u slučaju opasnosti
– ugrađena je zvučna izolacija koja smanjuje razinu buke u upravljačnicama ispod 80 db
– ugrađen je uređaj za podmazivanje vijenca ovoja kotača
– na glavnom okviru lokomotive modificiran je oslonac sekundarnog ogibljenja, izrađeni su dodatni spremnici goriva ugrađeni potrebni utezi za povećanje mase lokomotive te ugrađeni novi odbojnici i vlačni uređaji s elastomerima
– moderniziran je zračni sustav, ugrađeni su novi vijčani kompresori i sušač zraka i
– vučni elektromotori premotani su u H klasu izolacije, a okretna postolja popravljena su i modificirana u radionici Talijanskih željeznica.