TZV Gredelj

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Dizel-hidraulična lokomotiva
serije 732

PRIJE REKONSTRUKCIJE

Dizel-hidraulična lokomotiva je troosovinska lokomotiva za manevarsku službu s ugrađenim dvotaktnim dizelskim motorom tipa JW 600. Prijenos snage dizelskog motora na pogonsku osovinu je ostvaren preko hidrauličnog prijenosnika VOITH L26 i mehaničkog prijenosnika VOITH NG 600/2. Primarni pogon izveden je elastičnom spojkom i primarnim kardanom.

Pogon rashladnog ventilatora ostvaruje se putem kardanskog vratila, a broj okretaja ovisan je direktno o broju okretaja dizelskog motora.

Upravljanje lokomotivom ostvaruje se putem zračne opreme, a prebacivanje smjera vožnje obavezno je samo kod zaustavljene lokomotive. Električna instalacija lokomotiva je 72 V.
POSLIJE REKONSTRUKCIJE

Dizel-hidraulična troosovinska lokomotiva za manevarsku službu s ugrađenim četverotaktnim dizelskim motorom Caterpillar 3412E. Primarni pogon izveden je visokoelastičnom vezom spojka-kardansko vratilo. Pogon ventilatora ostvaren je hidrostatskim putem te se ventilator vrti brojem okretaja koji je ovisan o temperaturi rashladnog sredstva, neovisno o broju okretaja dizelskog motora. Hidraulični prijenosnik, međuprijenosnik i osovinski prijenosnici ostali su nepromijenjeni.

Upravljanje lokomotivom izvedeno je elektro-pneumatski, zakretanjem voznog ventila povećava se tlak zraka na njegovom izlazu koji se onda preko davača tlaka i pulsno-širinskog modulatora šalje u dizelski motor. Upravljačnica lokomotive je djelomično modernizirana radi ugradnje kontrolnih instrumenata vezanih za kontrolu i nadzor rada dizelskog motora (CAT panel). Električna instalacija lokomotive promijenjena je na 24 V.