USPJEŠAN POSAO GREDELJA I NRE-a ISPORUKOM LOKOMOTIVA ZA OBALU BJELOKOSTI I IZRAEL Ispis

 

USPJEŠAN POSAO GREDELJA I NRE-a ISPORUKOM LOKOMOTIVA ZA OBALU BJELOKOSTI I IZRAEL


Zagreb, 27. srpnja 2015. – Tvornica željezničkih vozila Gredelj i National Railway Equipment Company (NRE) započele isporuku lokomotiva za Obalu Bjelokosti i Izrael.

Gredelj i NRE su za tvrtku SITARAIL, Obala Bjelokosti započele isporuku prve od ukupno četiri dizelske lokomotive serije GT26CU, koje će preko luke Rijeka biti otpremljene u Obalu Bjelokosti i time stvorile dobar temelj za nastavak isporuke novih lokomotiva, te otvaranje novih tržišta na afričkom kontinentu.

Isto tako Gredelj i NRE su za Izraelske državne željeznice započele isporuku dvije od ukupno šest dizelskih lokomotiva serije GT26CW koje su danas iz proizvodnih pogona Gredelj krenule prema Izraelu.

Lokomotive su namijenjene za prijevoz teških teretnih vlakova na neelektrificiranim prugama.

„Ovaj projekt je nastavak dugogodišnje suradnje s američkom tvrtkom National Railway Equipment Company (NRE) za koje je TŽV Gredelj već isporučio veći broj novih, obnovljenih i moderniziranih lokomotiva koje voze diljem svijeta. Cilj nam je zadovoljiti zahtjeve i interese kupaca te biti konkurentni i prisutni na što više tržišta. Obala Bjelokosti i Izrael su evo sljedeće destinacije na koje ćemo zajedno s američkim partnerom isporučiti dizelske lokomotive i nadamo se i priželjkujemo i nova tržišta.

Za američkog partnera tvrtku NRE u našem pogonu napravljeno je sveukupno 78 lokomotiva za različita tržišta, od kojih 36 lokomotiva od otvaranja stečajnog postupka, što smatram posebno velikim uspjehom i dokazom naše sposobnosti i kvalitete za proizvodnjom i popravkom željezničkih vozila kao i konkurentnosti na zahtjevnom inozemnom tržištu. Posebno sam zadovoljan što svaki novi i uspješni projekt pokazuje i dokazuje našu sposobnost te želju američkog partnera za nastavkom suradnje.“ – izjavio je stečajni upravitelj Gredelja, Pero Hrkać.

TŽV Gredelj danas s ponosom ističe činjenicu da su lokomotive, vagoni i vlakovi konstruirani u skladu s UIC i AAR standardima te prilagođeni za sve kolosijeke (uske, široke ili standardne). One danas vuku vlakove i prevoze putnike i robu širom svijeta, od Argentine, preko Gvineje, do Saudijske Arabije.